ایران در انتظار ورود فناوری چینی ساخت مسکن

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه در موضوع ساخت مسکن هیچ نیازی به ورود شرکت‌های خارجی نداریم، از ورود فناوری چینی ساخت مسکن خبر داد.

سعید غفوری، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه ساخت 1000 واحد به صورت مشارکتی با در قالب نهضت ملی مسکن در دستور کار است، اظهار کرد: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بخش ساختمان فقط نباید مالی باشد، بلکه باید پلتفرم‌هایی را طراحی کنیم تا ساختار بروکراسی به ساختار شبکه‌ای تبدیل شود.

وی در این راستا تصریح کرد: در صنعتی‌سازی ساختمان باید به دنبال کاهش زمان اجرا، ارتقا کیفیت، مقاوم‌تر شدن ساختمان‌ها، کاهش هزینه‌ها و ... باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه از حضور شرکت‌های چینی برای ورود فناوری‌های نوین ساخت خبر داد و گفت: در موضوع ساخت مسکن هیچ نیازی به ورود شرکت‌های خارجی از جمله شرکت‌های چینی نداریم، اما موضوع مهم استفاده از فناوری‌‌های نوین ساخت و ساز مسکن و ساختمان است.

غفوری ادامه داد: چند شرکت چینی از پروژه‌های مسکن شهرهای جدید پردیس و پرند، بازدید انجامم داده اند و از این رو می توان گفت در مذاکره با چینی‌ها پتانسیل خوبی در این شرکت‌ها برای تکنولوژی‌های اجرایی در کشورمان مشاهده شد.

وی اظهار کرد: براین اساس در تلاش هستیم تا فناوری نوین را با تجربه داخلی آمیخته کنیم تا بتوانیم به اهداف تعیین شده در زمینه ورود فناوری‌های اجرایی دست یابیم.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود